Internett har stoppet

INTERNETT HAR STOPPET, sto det å lese på mobilskjermen min her om dagen.

“Jaha”, tenkte jeg. “Det er jo kjekt. Vil det si at jeg endelig skal tvinges til å bli kvitt nett-avhengigheten min? Så kjekt!”, var neste tanke.

Jeg noterte meg at OK var eneste klikkbare alternativ i dialogboksen, og at det derfor ikke var mulig å protestere. 

En smule skremt, litt glad, men mest spent, var jeg i ferd med å innstille meg mentalt på en kraftig internett-abstinens de neste 30 dagene – som visstnok er tiden det tar å bli kvitt en (u)vane.

Jeg klikket OK og åpnet deretter internett-appen, med skjelvende hender.

Det var i det minste moro så lenge drømmen om å bli tvunget til å ta tilbake livet sitt varte…

Hæppi reading herfra og inn i internett-evigheten (som tydeligvis ikke stopper med det første)! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#internett #abstinens #førsteinnlegg #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg