Lynvingen – nå også altmuligmann?

Må innrømme at jeg fikk meg en god latter da jeg fant dette visittkortet i postkassa mi rett før ferien. Når sant skal sies, ler jeg fremdeles hver eneste gang jeg tar en titt på det.

Håper bakmennene at jeg skal se på kortet og tenke: “Jøss, nå kan jeg leie Lynvingen som snekker. DA blir det nok sving på sakene”? Eller forsøker de å gi uttrykk for at de er satans gode på snekring? For det KAN jo være horn og rød kappe fyren med hammeren har på seg?

DERSOM det skulle vise seg å være “Lynvingen med hammer’n” som dukket opp på døra mi… burde jeg da kunne forvente at han – bokstavelig talt – flyr rundt i huset og hamrer løs på alt som er? 

Ikke godt å si, og heller ikke trygt å finne ut av, spør du meg – så her i gården tyr vi til andre løsninger når noe skal bli gjort. As always! 

Ha en produktiv (og forhåpentligvis jordnær) tirsdag! 

 

#sommerjobb #lynvingen #snekker #humor #visittkort

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg