Morsomme skriveleifer

Jeg har alltid vært glad i skrivefeil. Ikke egne, men andres, og ikke de som skyldes alder eller dysleksi, men slike som kommer av lavt kunnskapsnivå, manglende språkforståelse eller slurv.

Skrivefeil som er egnet til å gi budskapet dobbeltbetydning (for de som har like god fantasi som undertegnede), topper listen.

Som den nerden jeg er, finner jeg selvsagt stor glede i å dra frem mobilen og forevige slike tabber. Det har derfor hopet seg opp noen bilder etterhvert, og i dag fikk jeg lyst til å dele ett av dem med leserne mine.

Følgende ble funnet inne på toalettet hos en av byens frisører:

 

 

Budskapet må være noe slik som at man vennligst ikke skal kaste tørket papir rundt seg inne på toalettet – og mer skal det ikke til før denne nerden koser seg gløgg i hjel 🙂

 

#skrivefeil #skriveleif #humor #blogg #wc #skilt #nerd
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg