Lucifer – action speaks louder than words (6)

Den skjønne lodotten min vet det er lov å hoppe opp på fanget og krafse med klørna mens han strykes og klappes etter alle kunstens regler, når jeg ser på han og sier kooooose. Hvisker jeg noen godord i øra hans samtidig, er han i kattehimmelen og maler villere enn Marianne Aulie i ammetåka.

 Foruten at han kommer ilende for å få en godbit når jeg “klikker” med tunga i munnviken, synes jeg følgende videosnutt forklarer hvorfor det er ett spesielt 3 bokstaver langt ord jeg aldri kan si høyt uten å ha noe tyggbart på lur 😉

 

video:video av lucifer

 

Lucifer er en av de flotteste kattene jeg har hatt. Det at han er så rolig og tillitsfull, skyldes nok tiden vi har tilbrakt sammen – og at jeg passer på at alle andre også behandler ham med respekt og forsiktighet.

Dessverre var det en lang periode vanskelig for oss å opprettholde kontakten, da både min Lucifers verden ble satt på hodet.

 

Hva som gjorde at hverdagen vår ble snudd opp-ned, kan du lese mer om i neste kapittel. 

 

 

#blogg #katt #husdyr #familie #mat #video #lucifer #føljetong

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg