Unknown Blog chick reveals the best Easter advice ever!

I mangel av påskepynt, og med ønske om å pynte litt opp på Facebook-profilen min, ble dette bildet satt som profilbilde den neste uka.

Innafor, spør du meg – og helt i tråd med REMA 1000 sin filosofi om at de enkle ofte er det beste.

Men så kom jeg på at det ikke er pent å gjøre forskjell, og at også bloggen fortjener litt påskepynt.

Da slo det meg (heldigvis ikke så hardt) at et Carina-gjør-et-heller-mislykka-forsøk-på-å-imitere-en-påskekylling-bilde ikke er nok. Ethvert anstendig påske-blogginnlegg burde selvfølgelig også inneholde minst ett råd i beste fjellvett reglene-stil.

Derfor slenger jeg med mitt aller beste tips til deg (over 18) som enten blir hjemme eller drar bort den neste uka:

Skynd deg å ta deg et glass rødt før hysteriet tar deg..!

Med dét anser jeg bloggen min for å være helt innafor – både hva innhold og pynt gjelder.

God Påske! 🐥

#blogg #tankerangling #ladycarina #humor #påske #kylling

4 kommentarer
    1. Nå er vel blogg-verden strengt tatt ganske så rik på duck-faces, hvorav de fleste er påkostet & innsprøytet for en permanent ducky-look i årevis! Hard-core duckies legger ikke bare flerfoldige tusen på å få et vaskeekte nebb, for her må det oxo tas høyde for en noe redusert taleevne, så (ha ha ha)..

    2. He he tenkte ikke på at mitt forsøk på å Påske-pynte profilen med en kylling-imitasjon kunne minne noen på duck-face-trynene der ute. Morsomt 🙂 Ha en fin uke videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg