Three days of fame

For det er jo en slags fame å komme på topp-200 lista her inne, har jeg skjønt.

Tre dager var i hvert fall tiden jeg fikk gleden av å befinne meg i bunnsjiktet av nevnte liste. 

Høyeste plassering var 136 plass på Bloggtoppen. Noe lavere på Topplisten (og jeg skjønner fortsatt ikke forskjellen – noen som kan forklare?)

Deretter ramlet jeg helt ut, 3 lesere fattigere enn det som skulle til for å få bli.

Moro så lenge det varte.

 

Hvor lenge hadde du blogget før du så navnet ditt på lista?

 

Hurra, hurra, jeg kom på topplista!

 

#blogg #topplista #berømmelse

8 kommentarer
    1. Jeg måtte spørre en annen om akkurat det du lurer på om forskjellen på toppliste og bloggtoppen. Topplisten er alle som blogger på blogg.no. Mange av de har egne sponsoravtaler som gjør at de ikke er berettiget utbetaling fra blogg.no dersom de kommer blant de 20 beste på bloggtoppen. Altså er de som har egne avtaler dratt ut av bloggtopplista 🙂 Var det forståelig tru?

    2. tanketromling: Det forundrer meg, så bra som du skriver. MEN jeg husker navnet ditt et par hakk over mitt da jeg sjekket landstoppen for “40+” (siden du var den eneste på lista jeg “kjente” på det tidspunktet) – så en eller annen toppliste har du faktisk vært på du og hehe

    3. Hehe ok da. Men jeg foretrekker å tro det er fordi jeg skriver “smalt”. Og så klinker jeg til med et skikkelig tvilsomt innlegg innimellom og da tror jeg mange får meg i halsen. For godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg