Blogging for gæmliser

Det får’n si..! 

Her bestemmer man seg for å blogge i en alder av fem-og-førr (eller førtifem som alle født etter 2000 sier). 

Ikke digger jeg mote, sminken er den samme som for 20 år siden og håret klipper jeg selv.

Jeg skriver verken med “h” først (det river faktisk litt i hjerterota å måtte skrive det uten h bare for å eksemplifisere), går i klær som er sååå 2015 (rettelse: pro 2009), kan ikke fordra sushi og er ingen stor fan av cafebesøk.

Allikevel blir jeg lest! 

Tro det den som kan. Inspirerende er det i hvert fall å være tilbake på Bloggtoppen. Faktisk så inspirerende at jeg vil pønske ut flere historier i nær fremtid.

Så følg med på gæmlisfronten! 😉 

 

#blogg #bloggtoppen #topplista #gæmlis 

6 kommentarer
    1. ladyaugust: Så koselig 🙂 Sniffa på 94-plassen i går, “toppliste-hore” som jeg er, men ramla rett ned i bunnsjiktet i dag hehe Tålmodighet er en dyd 😉 Og strengt tatt gjør jeg jo dette bare på skøy, selv om jeg liker å innbille enkelte andre noe annet 😉

    2. Aida det var høyt oppe du ! Ja jeg gjør det også bare på gøy, men fant ut at jeg skulle prøve å blogge 2-3 ganger hver dag, så de siste dagene har jeg hatt nix liv, kun blogg hahahaha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg