“I dag skrøt jeg av deg på NRK, Mami.”

Gårsdagens messengersamtale mellom min vakre yngstedatter og meg:

 

Mini-me: I dag skrøt jeg av deg på NRK, mami

Jeg: Hæh? 🙂

Mini-me: De spurte om jeg drakk lettbrus, og da sa jeg at jeg prøvde å styre unna det fordi mamma har lært meg at det ikke er bra med aspartam. Også lurte de på hvorfor det ikke var bra, og da sa jeg at jeg ikke visste hvorfor, men at jeg hørte på mor og gjør som hun sier, og holder meg unna dumme ting 🙂 🙂

Jeg: Hahaha er Smurfen-turfen min, det 😉

 

Selv om yngstejenta snart er 19, klarer hun fortsatt å komme med utsagn som ville sklidd rett inn i Norsk Ukeblads Fra Barnemunn – til min store glede!

You make my day, Mini-me <3

 

boy laughing
Licensed from: courtyardpix / yayimages.com

 

#blogg #morsomt #radio #intervju #messenger
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg