Jeg har vunnet livets lotteri!

Tenk at jeg er så heldig at jeg har vunnet livets lotteri!

Slik føles det nemlig, når jeg kan ta på meg varme klær og tusle en tur ute i den fine naturen jeg er så heldig å ha rett utenfor døra.

Norge er et deilig land og nordmenn er et fint, vennlig, inkluderende og åpent folkeslag. Folk du møter langs ruta og på  butikken smiler og slår gjerne av en prat.

I dag fikk jeg til og med gratis kake og kaffe på en lokal dagligvare, som feiret sin egen 1-års dag. Snakk om hyggelig overraskelse 🙂

Mitt beste råd til alle og enhver er å få på seg fillene og komme seg ut på en flott dag som denne. Er du på jobb, så ta det før middag, mens sola fortsatt skinner – for dèt gjør den virkelig i dag –  på tross av en kald start der gradestokken viste -7!

Det er slettes ingen selvfølge for alle, så vit å sette pris på muligheten, du som har den.

Ønsker alle mine lesere en strålende helg! <3

 

 

 

#blogg #tur #snø #vinter #godhelg #liveterdeilig #glad

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg