Du grønne glitrende

Du grønne glitrende godteri-tre!

Nå som heimen er pyntet, fikk jeg det for meg at det var på tide å begynne gaveinnpakkingen. Som tenkt, så gjort – og selv om jeg knapt er halvveis, så begynner jeg i det minste å se slutten på det.

I år fant jeg papir og tilbehør på Staples. Skikkelig old-style, og noe jeg er sikker på at avkommet vil like. Alt som er “gammeldags” faller i smak på den fronten – hvilket er litt ironisk, siden denne delen av opphavet deres er både minimalistisk og såkalt moderne.

Noen ganger triller tydeligvis eplet ned på den siden av stammen som står i nedoverbakke 😉

Uansett har julestemningen kommet for å bli, og det har jeg planer om å nyte helt til påske.

God førjuls-helg, godtfolk!

 

Mitt grønne, glitrende godteri-tre, deler av årets gaver og herr Nisse gir undertegnede skikkelig julestemning om dagen… på tross av at den etterlengtede snøen stadig glimrer med sitt fravær.
 

 

 

#blogg #jul #juletre #stemning #julestemning #pynte #julepynt #nisse #pakker

 

4 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Takk i lige måde 🙂 Det er julebord med gode venner som står på tapeten i dag, så det får jeg helt sikkert. Får se om det skrives en liten rapport i etterkant 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg