Yet another Wednesday

Jeg elsker onsdager.

Ikke bare indikerer onsdag at vi er midtveis i ukas hverdager og halvveis til helgen. Onsdager er først og fremst øremerket gode venner og sosialt samvær.

Jeg har tidligere nevnt vennegjengen min. Den består av en herlig “bulkegjeng” godt blanda drops som setter hverandre stevne hver uke og ellers når noen foreslår å finne på noe sammen. Og det gjør vi titt og ofte.

Vi nyter kosekvelder, byturer, julebord, nissefester, nyttårsfeiring, grillkvelder, Tom Waits-løp og masse mer, akkompagnert av smil og latter.

Noen må ha overskudd for å møtes, mens jeg får overskudd av å henge med denne fine gjengen. Det føles som om jeg har fått en skikkelig vitaminsprøyte når enda en kveld med gjengen er opplevd – selv om det kan gjøre meg så sliten at jeg stuper i seng etterpå.

Balsam for sjelen er nok den beste beskrivelsen jeg kan gi, og synkont med at humøret stiger følger mestringsfølelsen etter 🙂

Jeg har skjønt at jeg er ekstremt heldig som har så fine folk rundt meg. Folk som er der for hverandre, stiller opp og er inkluderende. Det er gull verdt.

Så god onsdag til dere alle – og er du ensom, anbefaler jeg deg å opprette en arena for latter og glede slik vi har gjort.

Det gjør hverdagen lettere og livet godt å leve.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg