Min våte drøm og store kjærlighet.

Jeg ble head over heals forelsket i deg ved første øyekast.

Du er vakker som en sommerdag og sterk som en hel flokk med hester..!

Du får blodet mitt til å bruse, kroppen min til å sitre av forventning og hjertet mitt til å slå raskere i pur glede.

Jeg drømmer om å kunne bruke hvert ledige minutt av dagen sammen med deg når sommeren er i anmarsj.

Duve, vugge, hvile og rase sammen. Nyte, leke og bare kose oss.

Du er my dream come true. Du er den jeg vil tilbringe fremtiden med. Du er svaret på mine våte drømmer.

Du er min nyinnkjøpte båt – og jeg elsker deg!

Sammen skal vi utforske sjølivets gleder. Bare kose oss alene utpå, eller være vertskap for gode venner på tur.

Gud som jeg gleder meg!

Min tid som menneskelig fender er definitivt forbi, og jeg er klar til å ta over roret og vise at også jenter over 40 kan hvis de vil, på tross av manglende kunnskap og fysiske utfordringer.

Nå gjenstår det bare å lære seg å føre båt – så er vi i gang.

“Det har jeg aldri prøvd før”, sa Pippi, “så det klarer jeg helt sikkert!”

Denne fine balja er ikke lenger bare en våt drøm, men sommerens nyinnkjøpte prosjekt – som jeg gleder meg vilt til å bli bedre kjent med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg