Kamferdrops, rulator og påskeliljer..?

Visste ikke helt om jeg skulle klassifisere dette innlegget som “mote”, “skjønnet” eller “skepsis”.

Jeg landet på “hage”, selv om det antageligvis er å dra den kategorien litt vel langt.

Anyways.

Dette møtte meg i hvert fall borti gangen der en skjønn eldre dame jeg er så heldig å kjenne, bor.

Noe sier meg at det verken er tvil om beboerenes aldersgruppe eller at det nærmer seg påske.

…eller hva tror du? 😉

 

#blogg #humor #paaske #paaskelilje #gulterkult

2 kommentarer
    1. snuskelasken: He he ja, om det strides sikkert de lærde – men personlig synes jeg det er koselig når det pyntes etter årstiden, så sant det ikke tar av helt 😉 Hyggelig å ha deg tilbake her inne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg