3 ting som gjør Malta attraktivt for jenter født på 90-tallet

Dette vet jeg ville slått veldig godt an, dersom jentene mine – begge født på 90-tallet – var med på turen:

Alt som inkluderer enhjørninger, kunstige tilsetningsstoffer og is, er populært. Derfor er denne kombinasjonen uslåelig:

Mange unge mennesker har sansen for 80- tallet.  For noen dem er The Breakfast Club blitt ikonisk. Samtidig liker de fleste å hygge seg ute med noe godt i glasset. I så fall vil antageligvis denne kombo’en fremstå som uslåelig:

Sist, men ikke minst, så har Dr.Who opplevd å få en ganske stor skare av blodfan blant barn av 90-tallet. Det mest ikoniske symbolet i den forbindelse er den gode, gamle telefonkiosken. Når det da viser seg å befinne seg en slik i Valletta – som attpåtil er utstyrt med en velfungerende fasttelefon – vil jeg tro at lykken blir komplett:

Sistnevnte befant seg ved siden av restauranten hvor gårsdagens hovedmåltid ble inntatt, men i min iver etter å dempe sulten og slukke tørsten, glemte jeg å teste den ut. Det skal selvsagt gjøres ved neste besøk i Maltas vakre hovedstad.

For en som er i ferd med å bli bortskjemt med Roam Like Home og lignende EU/EØS-goder, blir det spennende å se hvor mange mynt den klarer å sluke i løpet av en 3-4 minutter lang samtale til Eldsteklonen og Mini-me – begge barn av 90-tallet. .

CT phone home..!

2 kommentarer

    1. Flott, jeg var på Malta for sånn 15 år siden. Utrolig herlig sted. Vil tilbake. Så mye å se på, god mat og badevannet var magisk. Var også på Comino.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

    Dette skjemaet er beskyttet av reCAPTCHA.
    Googles Personvernregler og vilkår for bruk er gjeldende.

Siste innlegg