3 ting som gjør Malta attraktivt for jenter født på 90-tallet

Dette vet jeg ville slått veldig godt an, dersom jentene mine – begge født på 90-tallet – var med på turen:

Alt som inkluderer enhjørninger, kunstige tilsetningsstoffer og is, er populært. Derfor er denne kombinasjonen uslåelig:

Mange unge mennesker har sansen for 80- tallet.  For noen dem er The Breakfast Club blitt ikonisk. Samtidig liker de fleste å hygge seg ute med noe godt i glasset. I så fall vil antageligvis denne kombo’en fremstå som uslåelig:

Sist, men ikke minst, så har Dr.Who opplevd å få en ganske stor skare av blodfan blant barn av 90-tallet. Det mest ikoniske symbolet i den forbindelse er den gode, gamle telefonkiosken. Når det da viser seg å befinne seg en slik i Valletta – som attpåtil er utstyrt med en velfungerende fasttelefon – vil jeg tro at lykken blir komplett:

Sistnevnte befant seg ved siden av restauranten hvor gårsdagens hovedmåltid ble inntatt, men i min iver etter å dempe sulten og slukke tørsten, glemte jeg å teste den ut. Det skal selvsagt gjøres ved neste besøk i Maltas vakre hovedstad.

For en som er i ferd med å bli bortskjemt med Roam Like Home og lignende EU/EØS-goder, blir det spennende å se hvor mange mynt den klarer å sluke i løpet av en 3-4 minutter lang samtale til Eldsteklonen og Mini-me – begge barn av 90-tallet. .

CT phone home..!

2 kommentarer
    1. Flott, jeg var på Malta for sånn 15 år siden. Utrolig herlig sted. Vil tilbake. Så mye å se på, god mat og badevannet var magisk. Var også på Comino.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg