Aller helst minnes jeg fremtiden

I det jeg slo opp øynene i dag morges skjønte jeg at det var noe spesielt med denne dagen. 

Noen dager er bare litt bedre enn andre, og det var følelsen jeg våknet med i stad. Derfor var det litt ironisk at det første som møtte meg da jeg åpnet Facebook var følgende minne:

Alt er sjelden 100 % bra til enhver tid i noens liv, men noen ganger føles alt allikevel så mye bedre enn ellers. Og en slik dag har jeg altså i dag – på tross av at snørra renner og jeg er sliten etter gårsdagens kveldsvakt.

Så hva gjør jeg på en slik super-bra dag? Jo, jeg skal benytte meg av et fantastisk  tilbud kommunen vår tilbyr noen av sine innbyggere – nemlig trening på dagtid alle hverdager for en superbillig penge.

Fortiden har sine ups and downs og nåtiden kunne helt sikkert vært bedre – men fremtiden vet jeg vil bli fantastisk.  Hvordan jeg vet det, tenker du? Jo, fordi utfallet av den er helt opp til meg… og deg.

Ha en strålende tirsdag!


Glad i hjertet og ivrig etter å komme igang med dagens trim vet jeg at denne dagen vil bli superfin 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg