Hvordan gikk flyturen og hvem er mitt mystiske reisefølge?

Reisen til Alanya gikk over all forventning, og med unntak av de 2,5 timene det tok å bli fraktet i minibuss fra flyplassen i Antalya og til hotellet i Alanya, følte jeg – overraskende nok – at tiden fløy avsted. 

Jeg ankom Gardermoen i god tid og sjekket inn umiddelbart. Før sikkerhetssjekken klarte jeg derimot ikke lenger å kontrollere nervøsiteten. Dermed ble det en liten pit-stop på handicaptoalettet hvor tårene fløt fritt de neste 20 minuttene. Det var da jeg innså at det var på tide å innta apedop (AKA Sobril).

Flyskrekk er ikke skrekkelig morsomt, og slik ser jeg ut når skrekken tar overhånd…

Derfra og fram til en stund etter at jeg ankom hotellet, var jeg trøtt, trøtt, trøtt, og – med unntak av takeoff og landing – temmelig avslappet til hva som foregikk. Noe av grunnen kan jo være at jeg supplerte med et par slike når effekten av apedopet avtok en smule;

Flere har servert meg sine teorier om hvem den “mystiske feriepartneren” min er – som jeg altså først ble bedre kjent med uka før avreise.

Teori nr 1 er at dette er en kar jeg har møtt og impulsivt har reist på tur med. Det er feil.

Følget mitt heter derimot Hege, og er siste tilskudd i den inkluderende og flotte Vennegjengen jeg er så heldig å være en del av.

Mer spennende enn dét var det altså ikke. Derimot besto spenningen i å finne ut av hvorvidt vi var en god ferie-match eller ikke. I dag kan jeg med hånda på hjertet si at det har vist seg at vi er den beste matchen det er mulig å finne.

Så nå kan alle som trodde jeg var spik, spenna gæren som turte å hive meg med et nesten vilt fremmed menneske, slappe av. Det gikk bra, vi fant tonen fra første stund og er like på så mange områder at dette vil gå helt supert.

Undertegnede og reisefølget nyter hverandres selskap og 29 deilige varmegrader på restaurant “Naboen” i Alanya. 

Nå gjenstår det bare å psyke seg opp til hjemreisen om 8 dager 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg