Malta, here we come – med flyskrekk så det monner!

Hva HAR jeg gjort, var det første jeg tenkte da bestillingsbekreftelsen dukket opp på på skjermen.

Jeg har flyskrekk.

Ikke sånn vanlig “Jeg gruer meg litt til å fly”- varianten, men typ; “Dette går til helvete – NÅ dør jeg!”

Allikevel gikk jeg med på å reise på tur denne sommeren med bestisen min, da han foreslo det i fjor.

Hverken destinasjon eller tid ble avtalt før ferien hans var spikret. Det viste seg at jeg heldigvis har fri samme uken, selv om jeg uheldigvis må takke nei til en invitasjon jeg trodde kunne kombineres, da alle avganger til Malta er lagt til lørdagen uka før.

Så nå befinner jeg meg i hovedstaden med bestis, hvor vi feirer at flybilletter og hotellrom (selvsagt med to enkeltsenger) er i boks.

Hvordan de neste ukene blir, i forhold til å håndtere stresset som følger med det å vite at jeg må ut å fly, gjenstår å se. Malta befinner seg jo en nesten 4 timers “Jeg er så redd at jeg griner og føler at jeg må spy”-tur unna.

Hurra (I think)!!!

En skål er på sin plass når ferien er i boks. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg